Samarbejde, deling og digital udvikling i det offentlige.

Foredrag, møder, workshops mm.
OS2 events

OS2s Årsmøde med generalforsamling 2022

Primære faneblade

Kom med til den årlige generalforsamling og årsmøde i OS2-fællesskabet. Årsmødet er primært for OS2-medlemmer og der er et begrænset antal pladser. Vi skal være i SKIs lokaler i Valby. Bestyrelsen vil præsentere en ny vision og nye indsatsområder for fællesskabet, så vær med og få indflydelse. Og så kommer der selvfølgelig to inspirerende talere.

Hver OS2-medlemsorganisation har én stemme til generalforsamlingen. Leverandørpartnere og andre interesserede er velkommen, men har ikke stemmeret.

09:30-10:00

10:00-10:15

Dørene åbner og der er lidt at spise

Velkomst

10:15-11:00 Jakob Eiby (Kommunernes Landsforening) om den nye vejledning om open source i den offentlige sektor
11:00-11:15 Pause
11:15-12:15 Generalforsamling
12:15-13:00 Frokost og netværk
13:00-13:45 Pia Gjellerup (Center for Offentlig-Privat Innovation) om succes med genbrug og innovation i offentlige samarbejder
13:45-14:00 Afrunding

Mødet afholdes hos SKI, Pakkerivej 6, 2500 Valby i lokalet Stor Konference. Der er betalingsparkering i parkeringskælderen under Montagehallen. Montagehallen ligger 10 min gang fra Valby station. Kontakt Charlotte på charlotte@os2.eu, hvis du har madallergier eller ønsker særlig diæt. Det er inden den 23. maj kl. 12.

Medlemmer kan stille forslag til behandling på generalforsamlingen. OS2-sekretariatet skal modtage forslagene på mail os2@os2.eu allersenest den 16. maj.

Se bilag og referat fra generalforsamlingen 2021 og foreningens vedtægter. Bilag til generalforsamlingen 2022 kommer.

Vi glæder os til at se dig til årsmøde og generalforsamling i Valby. Hvis du har et spørgsmål, kan du skrive det til OS2-sekretariatet.

--------------

Publiceret i gruppen